"One thousand"

image243

Plinka

Japp, med gitarren då, kul instrument det där, men svårt ibland men det är ju det man ska lära sig. Nä jag skulle egentligen bara säga detta:

Don't you know I'm lost without you
How could I be without you
Nothing can come in between
You make my life complete

If I go
Will you follow?
Without you
I am hollow

You make me breath
You make me feel
You make me high
And I'm always on you side
I'm always on your side

Safe to say, I would never
Walk away
Nothing matters, I do anything for you
Just because I care

Till alla mina vänner. Enough said

(Text från Neverstore - On Your Side, bra låt för övrigt)

Skäms!

Inte på er, på mig. Bloggen är inte sådan som den en gång har varit och det är svårt att säga att man ska bättra sig med uppdateringar. Men som alltid så skiter det sig när man väl börjar skriva. Kanske har intresset gått ner ett snäpp eller så är det så att man inte behöver skriva längre eftersom man gör de flesta saker med de personer som läser bloggen, kanske fel vad vet jag.

Söndagen den 1:e juli var jag i alla fall på Pier Pressure och härjade med Victor, Tobbe och Stefan. Hade kul där, plus att man fick se och höra Neverstore live, wanna go back in time. Men min hjärna tog ju såklart inte med sig kameran så det blev inte mycket kort den dagen, skäms lite över det. Mycket ögongodis var det med och som singel snurrade huvudet som en helikopter. Dock mycket "fjortisar" som Tobbe sa men åldersgränsen var 13 år så det var nog ganska väntat från min sida. Men det gjorde ju inget när det fanns andra pärlor. Men fortfarande singel efter den dagen också, lika bra det kanske. Mycket bra musik var det gott om i alla fall, visst några lite mer skräniga än andra (i mitt tycke) och Avril Lavigne var ingen höjdare. Neverstore, The Sounds och My Chemical Romance (sistnämnda var lite skränigt det med, men de har bra låtar) var de tre som jag tycket var bäst, end of story.

Veckan som har gått efter detta ha man hamnat på lite olika ställen. Måndag så var man ute vid Marstrand och käkade glass med Victor, passade på när vi hade lämnat plånbok till Christin. Det var gott, ingen sol men man fick ju se ostindiefararen Götheborg på nära håll i alla fall. Sen har man väl tagit en öl och handlat kläder med Victor och Ola. Två T-shirts och en långärmad blev det för en lagom summa pengar.

Veckan efter igen så nästan plågade man igenom sig på arbetet ute på Hisingen, och efter den veckan så sitter jag nu här, trött som inget vet och med aningen att man ska ner till Tobbe på dennes 21 års fest. Ståhej ska det bli hoppas jag och så ska man såklart hjälpa till med lite granna innan alla kommer.

Har även skaffat en så kallad "bilddagbok" för att lägga upp mina bilder på (
www.bilddagboken.se "EChrille" där), för att det går grymt mycket snabbare. Dock har det inte kommit upp några bilder på senaste eftersom jag inte haft tid. Det tar mer på krafterna än vad man tror att inte göra speciellt mycket på jobbet, tro mig (infon om att jag har läst Sagan om Ringen på arbetstid säger väl det mesta?).

Men nu när jag har två hela veckor innan jag börjar jobba igen så ska jag försöka uppdatera bloggen bättre. Med musik, spel och kanske lite mer serier? Men även den skildring som mitt liv har att erbjuda. Med start imorgon, för mina ögon nu skulle bra gärna vilja slutas och inte vakna av mobiltelefonens alarmklocka, inte heller ska den vara på så att någon person ska kunna väcka mig ur min skönhetssömn. Det gör jag bäst själv om jag får säga så.

God Natt på er alla mina goda vänner och än så länge trogna läsare, för en ny dag gryr åter imorgon! (För mycket J.R.R. där ser jag)