Wierd Al Yankowich chipmunk style

'Don't download this song', mycket bra låt för övrigt. Lyssna noga på texten, sjunger om att inte ladda ner samtidigt som han driver med det. helt underbar.



Anna ville ha ett inlägg, här har ni ett inlägg

Ja som rubriken lyder så har det begärts ett inlägg. Om detta inlägg kommer vara till större nytta är en annan sak, men det är sådant ni i så fall helt enkelt får stå ut med. Dagar och veckor har gått med kära Annie och många har tydligen varit tveksamma på att det skulle funka mellan oss, men det är inget jag tar åt mig utan låter bara kärlekens vingar föra mig framåt, dit jag aldrig varit innan. Hoppas det aldrig tar slut.

Denna kärlek medför såklart enormt mycket positiv energi som används till allt, från att ge sig fan på att lära sig spela gitarr till att spendera tid med mina vänner. Det enda som är negativt med den är att kroppens till slut inte orkar mera, utan bara slutar fungera och längtar till sängen. Men under tiden denna energi varar så kan man göra allt, eller ja, det mesta.

"Situationen" har förbättrats avsevärt också, vilket känns grymt skönt för att man nu slipper lägga större energi på det. Ni som vet förstår vad jag menar (såklart). "Det är inte lätt när det är svårt men det går när det funkar", kort och gott.

Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag inte har skrivit här på ett tag, det är inte precis som om jag inte har haft tid med det. Jag som var duktig för ett tag sedan har bara slutat som om, jag vet inte vad. Men det är väl så ibland antar jag, får ta och skriva lite oftare än sällan i alla fall. Förlåt Anna! Bra att du skäller ut mig ibland.

Ja gott folk det finns inte så mycket mer att säga egentligen, mer än att jag bestämt mig för att plugga nu till hösten igen, Vux då, för att läsa in Matte D bl.a. vilket jag behöver till högskolan senare. Det är väl det då.

Ha de!

kärlek

Detta har klivit in i mitt liv nu, en varm känsla som man bara vill ha mer av. Att bara umgås med den man älskar. Det jag finner skumt är att vi egentligen inte kännt varandra särskilt länge, men det kanske inte behövs, speciellt inte när det känns såhär, så gôtt. "Vi" har träffats tre gånger nu och det är helt underbart, längtar så förgrymmat till nästa gång. På lördag. Usch va långt det är dit.

Fick även en grym fråga idag. Trodde verkligen inte att hon skulle fråga det, men är glad att hon gjorde =). Hennes fråga var om JAG vill följa med henne på studentbal den 26 maj och jag kunde såklart inte annat än att tacka ja. Så jag är tyvärr uppbokad då gott folk, men oroa er inte, det är en måndag =) Himla kul kommer det bli i alla fall, är ju egentligen inte mycket för kostym men vad gör det när jag får vara med världens gulligaste människa?

Alla vänner, ni är bäst! Forever! Bara så ni vet och våga inte tro något annat!

Design

Ny design .. nya möjligheter? .. kanske?