.-.

Jag måste bara säga det.










FY FAAAAAN VA GÖÖÖÖÖTT!

image254

Ursäkt

Får komma med en ursäkt till detta .. uppehåll. Söker jobb nu frenetiskt och det känns som om jag inte spenderar tid mer än åt arbetsförmedlingen. Men den där Halo 3 recensionen kommer, som utlovat, i alla fall för Tobbe ;-)

Break

... visst är det en bra Halo 3 recension jag har skrivit?

Sideline Fashion

Så var det dags för mitt inlägg om storasysterns företag, Sideline Fashion. Jag och min syster uppmanar alla som läser bloggen att föra detta vidare =)

Om Sideline Fashion:

"Sideline Fashion erbjuder designade barnkläder samt kläder och souvenirer från främst våra allsvenska fotbollslag. Stor serviceanda är ett självklart mål där kunden har möjlighet att vara med och påverka utbudet."

Så tipsa nu era vänner, föräldra och deras vänner, mor och farföräldrar. Tja alla som går att tipsa till helt enkelt. Så sätt igång!

M.V.H. Chrille och Mia


Kläder och souvenirer för barn

PC-Gamer Nummer 130, Oktober 2007

Sitter nu och läser den senaste numret där de tar upp det kända spelet Gears of War som var exklusivt till alla Xbox 360 spelare där ute, tills det blev en sådan stor succé att spelet kommer att lanseras till PC-spelare. Men det är egentligen inte detta jag vill komma fram till. I recensionen så har nämnligen nämnt just det här med PC- och konsoll- spelande i följande citat:

"I likhet med Lost Planet är det ett spel tänkt för soffor, handkontroller och HDTV, och så kommer det antagligen att förbli. Även om ofattbart höga datorupplösningar och mus plus tangentbordsstyrning är försäljningsargument, så känns det på sätt och vis som kompensation."

Med detta så vill jag sklart inte tvista era hjärnor och gå med i mina åsikter, för det ska ni ha egna av och jag vill heller inte veta av kommentarer om "Pc är så, å ditt å datt". Men det finns mycket mer spel än Gears of War som håller bättre på konsoll. Halo till exempel som gjorde en flopp på PC.