Tillåt mig

Jag kunde inte undgå imorse, när jag i min enkelhelt satt och åt min frukost, att skratta, åt en Musse Pigg-serie. Ja, jag erkänner idag, att jag, Christoffer, hade Kalle Ankas Pocket som lektyr denna morgon. Det undgår inte till vanligheterna längre, sådant läser man nu bara när man gör vissa aktiviteter på toaletten Men till saken. I den enormt spännande berättelsen om Kollossen på Rhodos, som i boken är en enorm robot med olika aktiveringsknappar, jobbar en arkeolog med utgrävningar, denne heter Eurasia, fyndigt värre. Dock så pågår det spionage och en stöld av dessa roliga bovar då. Musse och Långben är såklart i stan och räddar dagen och hänger med i kidnappningen ut till havs, där de kommer till ett hav av klippor som omger dem. De hör ett kall från "kustbevakningen" att svänga höger vid nästa klippa. Såklart en fälla och våra hjältar blir tillfångatagna av lilakanindräktutklädda bovar, "haha" right? Det som var ännu bättre var att de kallade sig för "de lila kaniners sällskap". Här bröt jag ihop. Att man ens får döpa något så gör så att jag skrattar ännu mera. Det finns ingen botten i detta.

de lila kaniners sällskap ....

Nåväl. Igår så var min sjukt ivriga syster på signering med Neverstore på Rock House i Göteborg och kom hem full av energi och över 100 kort på vårat favoritband i Sverige. Samt att hon hade kramat alla tre, sett dom i ögonen o.s.v.. hon var även söt nog att sticka och köpa en skiva på Rocks åt mig innan hon fick dem signerade. Så nu har man deras skiva. Säger som Anna: "Det är underbart!". Sedan har man då biljetter till deras spelning den 26 mars, kan det bli bättre? Det är ju liksom bara 26 dagar kvar.

Vill också säga att jag är sjukt stolt över mitt nya utseende på bloggen, vet man att det kan bli sådana här resultat så kommer man nog byta stil oftare

Dagens låt: Coldplay - Yellow


Mmm..

Nytt utseende då .. gör mig lite förbannad på att man inte kan välja vit text, för denna syns ju knappt. Kom med förslag på vilken färg jag ska ha här istället, för att det är ju inte jättelätt att läsa här nu. Men om inte många "klagar" så kvarstår det ju såklart. Kanske ska skriva i fetstil?

Dagens låt: Matchbook Romance - Monsters


:-|

Neverstores nya album släpps imon :-|



I'M SO PSYCHED!

Ingen "embed" idag så får bli länk istället:
Rejected All Along (lite mildare verion, det gillar vi inte!)

lifes a bitch .. sometimes

Walking alone on a dead end street
I'm going far but still not moving
I'm waiting for someone to take me away
there's hundreds of reasons for me not to stay

This is my last goodbye

Why not just fade away
Why be around for nothing
doesn't make any sense
soon I'm gone and forgotten

Walkin in vain soon I loose controle
falling apart I'm going crazy
I'm wondering where it all went wrong
I'm stuck in a place where I don't belong

This is my last goodbye
Should I give it one my try

Känns bra nu ..

.. eller inte alls. De flesta av er vet ju redan att min dator är paj och därav har jag inte kunnat chatta med mina favoriter. Detta har jag tröstat mig med att sitta framför Xbox:et lite mer istället då jag har tagit mig tid att varva en del spel igen, dock på den svåraste nivån. Men igår kväll/natt när jag kom hem från Tobbe så hände de förskräckliga. Under en coop session i Guitar Hero 3 online så blir bilden helt svart för en stund sedan var det små vita myror som sprang omkring på skärmen. Inte mer på det tänkte jag och startade om konsollen men problemet kvarstod. Har även kollat på våran fina platttv häruppe men där är det samma problem, både med scart, s-video och de dära "gul vit röd" kablarna. inte mycket att göra åt dock då de enda kablar som återstår är komponent. Men våran tv är inte så avancerad så att de uttagen finns.

Sånt är livet just nu tydligen och det är väl bara att acceptera, som tv-spelsnörd jag är. Får återgå till Nintendo 64 och Ps2.

image196

Neverstore - Heroes Wanted - Rejected All Along

Finally! ^^ Neverstores nya album Heroes Wanted släpps den 27 februari (varför inte den 19? ^^) .. Åh, är så glad! =D Så grym singel med, se länk ^^ * Rejected all along *

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=69008022
 

Hope everything is okay with everybody! Vi syns och hörs!

image280