Ett par dagar kvar ..

.. sedan börjar allvaret! Må tacka "Jihadmyggan" för kommentaren, jag menar kom igen folk! Vad är det för roligt med människor som läser men inte lägger kommentarer, doh. Jaja, back to reality, kanske inte ens är någon förutom "Jihadmyggan" som läser denna blogg ..
 
Så onsdag då alltså. Då börjas det med engelska, tjoho! Blir nog jättebra. ska köpa böcker imorgon också men det blir nog bra.
 
Idag har man varit i stan då, med "Jihadmyggan", vem annars. Vi var först ute i Bifrost och tog lite kort på en lägenhet, sen om vi var inne i läghenheten är en annan sak. Efter det så åkte vi in till stan där jag letade efter den bokhandel där jag ska köpa böcker till skolan. "Jihadmyggan" aka Frasse skulle klippa sig med, så vi gick runt i stan för att hitta billigaste möjligaste stället och så blev det med, 140:- för en klippning, helt okej, bättre än 450:- i alla fall.
 
Helgen har flugit förbi också, igen. Men den här gången hade man storfrämmat (kanske inte) av Sara. Det var lite virrigt till en början. Men efter en Alvedon hos sin mormor ändrade hon sig och tog första bästa buss hem till mig och kom ungefär 21:20, lagom, för att vara sjuk alltså. Sen så tvingade jag i henne vatten, må tyckas elakt men dagen efter mådde hon bra i alla fall, sedan om det berodde på vattnet vet jag ej, men det brukar vara så. En av gästerna var tvungen till att använda fönstret som utgång nästa morgon. Ingen vet riktigt varför mendörren var larmad och låst och han hade väl bråttom hem förmodligen.
 
Jaja. Måste bara tacka alla som kom i lördags. Hade jättetrevligt.
 
Ha det soft!
 
/Chrille

Kommentarer och annat trams
Postat av: "JihadMyggan" aka Myggan aka Frasse

Muahaha. Jag tog oskulden...igen! =) Sen hade du fan kul i Bifrost, försök inte med nåt annat här nu.

Nåja, må din pung bli överkörd av ett hangarfarty och sussa gott!

Hare (och kanin)? :)

2006-08-22 @ 00:49:55

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback