Äntligen!

Så, efter över en veckas "inget kul" så kan jag kanske skriva om något. Om det kommer/är intressant vet jag inte. Men jag kan väl börja med vad jag gjorde i helgen. Fredag - en dag som alla andri i veckan förutom att morsan var ute och lillsyrran hos en kompis, så grabbkväll tänkte jag och pappa, men icke familjen "Tykon" aka min större systers familj ringde och sa att de kommer. So, bye bye good and calm evening! Efter att de har åkt vid nio så åt vi, jag pappa och Ola alltså. Revben med fralla och potatissallad, mumsigt! Efter detta så var det en ny serie på gång, Heroes, bra men skum serie värd att kolla vidare på (måste kolla på Supernatrual med (-.-) ).

Lördag då och precis som förra lördagen som jag inte har skrivit om så var man hemma, med Tobbe, med Ola och familjen. Men denna gång var det vi som lagade mat, spagetti med köttfärssås blev det. Enkelt kanske? Ja, men det blev j*vligt gott, fattades bara champinjoner .. suck. Efter detta så kikade vi lite på "Lilla Melodifestivalen" var för trött för att göra något annat. Efter det vet jag inte vad som hände riktigt, var väl för trött för att komma ihåg tror jag. Kollade i alla fall på "Undercover Brother", kul film, Michael Jackson med "Beat it " med (^^,). Efter film var det nervarvning och hemskickning av Tobbe, Ola hade gått tidigare, sedan läggdags.

Söndag då, haha, börjar likna Berts dagbok, jaja. Som sagt, söndag. Var väl inte så mycket som hände egentligen. Victor kom vid hal åtta tror jag. Vi spelade lite Killzone. Två matcher, första vann jag "man mot man" med 10 - 0, börja träna Victor? Andra matchen var i Team. Vi körde i 15 minuter och poängen blev otroligt nog 104 - 104, det var kul, inte ofta det blir jämnt med höga siffror.

Ska komma på någon tanke/fundering att ta upp med, men känns som om mina sådana är rätt så löjligt för tillfället så vi hoppar det idag :-)

Hejdå

Kommentarer och annat trams
Postat av: Victor

Var ju så länge sen jag spelade det.... ;)

2006-12-04 @ 16:46:14
Postat av: Tomten

"dip dip dip dip...." minns inte resten av låten.

2006-12-04 @ 18:20:46
Postat av: Tobbe

Ja, du måste kolla på Supernatural! Jag vill ju också se den ;P
Lyckad lördag tycker jag! Du får ju inte glömma Eyetoy och Singstar spelandet ;)
Gud va svettig och trött man blev av eyetoy va? Men ooooj så skoj =)
"Junior Eurovision song contest", många roliga låtar. Hahah! ^^
Och maten blev väldigt god! Det gjorde vi bra ;)
Som sagt..en lyckad lördag ^^

2006-12-04 @ 21:48:54
Postat av: Chrille

Tomten: Du kan ju köpa DVD:n, fast det är ju klart, det är ju du som gör den =D

2006-12-04 @ 22:56:43
Postat av: Frasse

noobs säger jag bara (då jag inte har nåt vettigt att säga) :)

2006-12-05 @ 21:20:25
Postat av: Tomten

Chrille: Precis!
Frasse: Du får inga julklappar i år...

2006-12-05 @ 22:40:53

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback