Jul

Hopp hopp. Julen börjar närma sig, är väl lite och ta i eftersom det bara är 2 dagar kvar och att man kanske ser hela december som jul, men men. Har egentligen inte så mycket att säga mer än GOD JUL ! Behöver inte säga Gott nytt  än eftersom jag säkerligen kommer skriva innan det =)

HA DET GÖTT ALLIHOPA !

 
Min topplista som spelas i Winamp just nu =)
Lyssnar såklart inte bara på dessa, de är de som
ha spelats mest =)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Frasse

FFS, ge mig dom där låtaran (som jag inte redan har då) plz. :) God Jul!

2006-12-22 @ 23:01:14
Postat av: Victor

GOD JUL och glad påsk också!

2006-12-23 @ 15:35:36
Postat av: wadddupp!1!111!

Hallå liksom ! Det är ju värsta såhär liksom dåh typ att du sah att man måsteh liksomh skrivah här och dåh tänkteh jag att jag gör det. aa fin sida med lite konstruktiv kritik är ju det att den är för vit.. den borde vara mer blå och röd!

2006-12-23 @ 18:43:33
Postat av: Tobbe

God Jul ! ^^

2006-12-25 @ 13:17:10
Postat av: Elise

Hejee! Om man inte pallar skriva en massa, kan man bara visa bilder :) "En bild säger mer än tusen ord" du veet :P
Tex såhär: http://laliza.bilddagboken.se/
*smygreklam* haha näää :P

2007-01-04 @ 17:30:10

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback