LAN i helgen

Tjo!

Jo som sagt, det var ju LAN hos Tobbe i helgen, men tyvärr ett rätt så misslyckat sådant, tycker jag då. Hände liksom inte så mycket. Så därför har jag inte så mycket kul att berätta mer än att man spenderade tid med mycket goda vänner, och det är ju inte helt fel. Dränkte mig dock in i musik ganska ofta och mycket. =)

Det var allt från helgen, faktiskt. Som sagt det hände inte så mycket. Spelade in en låt som jag sjöng in på datorn i fredags. Kicki var nyfiken på hur jag sjunger, så jag gav ett löfte att spela in nått kul och det gjordes och hon tyckte dessutom att det var bra =) Tack Kicki! Min favorit Trollhättebo! =D Annars så händer det väl inte så mycket, mer än att jag vill vinna pengar på lotto eller nått, dels för ett Xbox 360 men också för att kanske åka någonstans. Vart som helst nästan faktiskt, bara det är utomlands. Stor lust till London i och för sig, efter 2 (!)(x-D) bilder från Emelie så har jag nog bestämt mig för att åka dit =) Får väl tacka dig med ;-) Om nu någon av er läser denna blogg överhuvudtaget x-P

Yeah yeah, hare bra allihop! För det har jag! Är bara EN sak som fattas ! x-D

Kommentarer och annat trams
Postat av: Frasse

Jao, rätt så seg men ändå bra helg. Nyfiekn på av du saknar dock...?

2006-11-21 @ 19:15:36
Postat av: Victor

Gissar på Xbox?! :P

2006-11-21 @ 21:54:47
Postat av: Anonym

haha, jag hade grymt kul iaf :P
Håller med dig, umgicks ju med goda vänner, och det är därför (enligt mig) som vi har dessa såkallade "lan" ^^ Mycket trevligt!

Nooobs!! Suck alltså...fattar ni inget? :P
Det han saknar är ju en tjej...naaaw ^^ ;P

2006-11-22 @ 17:06:39
Postat av: Chrille

Jo .. Mr. Mysterious har rätt (även om jag alltid vet vem det är, när man "glömmer" skriva namn)

2006-11-22 @ 17:39:24
Postat av: Tobbe

haha, ops, bra att du vet vem "mr. "Mysterious" är iaf ;P Kan svära på att jag skrev mitt namn..hm..Den är elak och tar bort det xD

2006-11-24 @ 19:09:53

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback