Studiedag ..

idag, tjoho! Men det blev studier ändå, mycket inlämningar nu men jag överlever. Lan nu på fredag med, ska bli kul även om det känns som om man ska ha den bästa datorn hela tiden .. men hör och häpna, tv-spel FTW! Har ju "tv-spelstummar" FFS! Thats my passion, get that? Jaja, nu ska vi inte bli alltför ivriga. Har i alla fall bestämt mig att sälja några av de konsoller som jag inte spelar på, det vill säga Nintendo Gamecube, Nintendo DS och mitt gamla Playstation 2, så hör gärna av er om ni vet någon som vill köpa, vore schysst =)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Har precis pluggat en del matte som egentligen skulle gjorts i skolan idag *stolt*. Funderar på att sätta mig med mitt tv-spel, beroende? kanske det, men det är kul i alla fall. Gör nog så nu =)

Ha det göttans folket!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Yay, Lan =) Kommer bli kul!
Du behöver inte känna så chrille ^^ att man ska ha bäst dator alltså, det är mest jag och frasse som bråkar :P
Ta med ps2an om du vill ;) Filmer går också bra om man vill koppla av lite där :P

2006-11-13 @ 19:31:02

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback