Argh!

DUMMA SERVER ! Tänkte att jag skulle lägga upp bilderna nu när jag och Frasse spelat klart, men nädå "Servern överbelastad", av vadå? .. bah ! Yeah yeah, ni får helt enkelt vänta till, en annan gång. Så är det för tillfället. Kan ju säga att jag orkar och kommer inte ringa eller maila dem om detta problem. Det får någon annan göra.

Så tisdag idag, därav inga lektioner imorgon, värsta. Däremot ska jag tydligen med Frasse imorgon för att, öhm, göra nått .. ah! hämta ut pengar för lördag va det =) Får la se hur det går med det.

Som sagt så kommer inte de nya bilderna upp på ett tag, men vi kan ju ta ett par klassiker =) (man lägger upp bilderna på sajten sedan kan man välja dem)



Kommentarer och annat trams
Postat av: Blip

*woah* Jag hann först igen! *Mohaha*
Glöm inte att det ärinnebandy idag grabbar! *Sneglar på frasse*

2006-10-25 @ 13:52:14
Postat av: Frasse

WTF?! Varför dessa "old pics" I want new stuff! Hellre att vänta på nya en se gamlingar.
Innebandy, ja...we'll see!

2006-10-25 @ 15:52:06
Postat av: Tobbe

Haha, old pics xD How wonderful...Frasse is more cute then ever ! :P

2006-10-25 @ 21:36:04
Postat av: Chrille

Antingen så får ni bilderna eller inte, att tjöta till sig dem går däremot ICKE!

Postat av: Frasse

Tobbe du är bara tyst! Kommer äga upp dig i byxan inom en vecka på GRAW! ;)

2006-10-27 @ 14:42:11
Postat av: Victor

Jag är sist att skriva som vanligt, men det var ju inget nytt ändå :P

2006-10-29 @ 14:08:20

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback