Helg!

Så .. ännu en helg avverkad. Denna vecka med Tv-Spel. Både hos mig och tobbe faktiskt. Men eftersom jag hade druckit alkohol så märkte jag att det inte var en bra kombination. Men kul hade jag i alla fall =) Hoppas jag att de flesta hade. Bilder kommer självklart komma upp ;-)

Synd bara att jag inte har bilder på Frasse som gör sönder en av våra stolar i vardagsrummet och gör så att hela familjen brister i skratt. Sedan var det något Tobbe sa med .. kommer dock inte ihåg det =S .. jaja, dokumentation kommer upp snarligen ^^,

Kommentarer och annat trams
Postat av: Blip

Frasse + stol = dålig kombination...
Jag och Virre var ju bäst på battle (mario cart) xD

2006-10-23 @ 03:34:28
Postat av: Frasse

Vafan! "Jag följer dig hem sen vänder jag 360 grader och åker hem" citerat från Tobbe. jefla n00b. :)

2006-10-23 @ 12:01:15
Postat av: Tobbe

Håll keft Frasse!! xD Din "bravad" med stolen var ändå bäst ;)

2006-10-23 @ 20:11:18
Postat av: Frasse

tsss...olyckhändelse ju :/. Men vi hade ju en trevlig natt, eller vad säger ni? >_

2006-10-23 @ 20:25:12
Postat av: Victor

VI VAR BÄST!!

2006-10-23 @ 20:57:56
Postat av: Blip

Ha ha, Frasse så lätt kommer du inte undan! Sen vad som hände mellan er hos Tobbe bör nog stanna mellan er... Btw var är bilderna Chrille?!

2006-10-24 @ 16:33:16
Postat av: Chrille

Efter vissa omständigheter (som att jag inte orkat lägga över dem på datorn än) så har jag inte kunnat det. Men det kommer, förhoppningsvis senare idag.

Postat av: Tobbe

Ja, vi hade en grym natt Frasse ;p
Doh! Vi vill ha bilder ju! xD

2006-10-24 @ 22:31:04
Postat av: Frasse

/me stabs "Blip" in the face! Ja, ni slapptaskar ville ju lägga er när jag inte ens var lite trött. Så ni har er själva att skylla! Gief pics! :)

2006-10-24 @ 23:04:47
Postat av: Chrille

Hey! Det är inget j*vla diskussionsforum här! .. Men what the hell .. babbla på =)

2006-10-24 @ 23:14:12
URL: http://elilasson.webblogg.se
Postat av: Chrille

Hmm, tror inte att det kommer en nästa gång med att följa med tobbe hem. Behöver helgsömnen för vardagen och skolan. Så, det är möjligen att det kan bli på sommaren någon gång kanske =) Tack för kommentarer, det är sådant här som gör en att fortsätta, faktiskt! Fortsätt så! Fast ni kansk inte ska vara så kära i varandra. Det är en del som läser bloggen som inte lägger kommmentarer.

2006-10-24 @ 23:54:30
URL: http://elilasson.webblogg.se
Postat av: Frasse

CoffuX din fjolla! "på sommarn nån gång" ffs. SÅ mkt pluggar du inte lille vän - skärpning! ;)

2006-10-25 @ 15:53:00

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback