Vilken helg!

Helgen som gick nu har varit .. oförutsägbar. Man kan väl säga att den började som vanligt på fredagen. Men ju senare man kom in på kvällen så hade man roligare och roligare. I alla fall, på fredagskvällen så ringde Ola Molle utan någon anledning egentligen och frågade om man kunde hitta på något. "Ja det skulle man väl kunna göra" fick han som svar och dagen efter så befinner sig Molle på terminalen i Mölnlycke där vi snällt stod med en bil och väntade. Så lördagen då, fortsatte med en gryyym tacomiddag vid sju och Pictionary (som mitt lag vann) senare på kvällen. Hade sjukt kul även om jag såg trött ut. Men vid tio i tolv skulle Molle ta tåget hem. Så jag Victor och Molle tog den drygt 2 km långa vägen ner till centrum, det regade självklart, varför inte liksom? Så, paraply med, akta sig för pölar som man knappt såg så kom vi äntligen fram till stationen. Där tåget till slut kom och Molle slår ihop paraplyet och säger farväl och tackar för en trevlig kväll. Bara för mig och Victor att traska tillbaka hem. Väl tillbaka så var det fiaspelande hemma så jag och Victor satte oss i soffan och tjötade. När till slut en viss person ballade ur och jag och Victor fick agera backup till den spelaren. Väl klockan 3-4 kunde man gå och lägga sig, och va fort man somnade! Herrejösses, kan man inte somna så fort varje gång?

Nästa dag hände det inte så mycket (självklart), var bara allmänt seg och ägnade för mycket tid framför datorn. Blev två filmer med, orkade sega mig igenom dem med. Sedan idag är det första dagen på höstlovet, skönt. Dock så har jag matteprov på måndag nästa vecka, den efter lovet alltså.

Tjingeling!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Niklas (Molle...)

;) Vem ballade ur? :D

2006-10-30 @ 20:08:31
Postat av: Frasse

Låter som en trevlig och lyckad helg. Får ursäkta för att jag inte hörde av mig. =)

Är fett sugen på mina nya leksak, så ägnat mkt tid åt att hitta rätt och billiga saker.

2006-10-30 @ 23:22:38
Postat av: Victor

Just det ja, det var ju olas fel att man blev indragen i det där "värre än world of warcraft" spelet :)

2006-10-31 @ 17:05:39
Postat av: Blip

Vadå "ballade ur"? Jag var trött så jag tackade för mej och gick hem.

2006-11-02 @ 14:55:56

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback