Wie!

Tror jag har hittat min favoritartist som JAG tycker är söt/vacker och vad allt man kan kalla det. Min Jessica Alba (Get it?), lite "You wish" stuk helt enkelt, "Henne kommer du aldrig få/träffa" o.s.v.. Emma Anzai från Sick Puppies. Tyvärr så har jag inte hittat några bra bilder som går att få ner på dator utan att "Spara bild" så det blev denna:

image201


Och för er som inte har hört talas om Sick Puppies så har ni dem här
"Mygga", här Sick Puppies (hittade lite mer bilder på Emma här så lägger upp dom med =) Typiskt mig).

image202
Yupp, basist är hon. ^^

image203
"OMG". Cute!

Videon "My World":



Sen så får Myggans blogg stå för musiken tycker jag =) Men jag tycker den är grymt bra i alla fall =)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Söt var hon ja ^^

2007-04-19 @ 17:04:25
Postat av: Kristine

Varför?


Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback