73 inlägg med en himla massa trams

De större delen av orden som har varit/är här är bara trams. Ingenting vettigt har egentligen stått här. En eller två kvartsbra spelrecensioner och allmänt dravel om hur min vardag har och kommer att vara. Ingen som egentligen bryr sig om det men vill vara snälla och lägger en kommentar för att man ska vara ihågkommen och omtänksam. Klandrar inte detta alls. Men allt detta meningslösa är egentligen bara åt mig själv, att kunna titta tillbaka och se hur bra samt dåligt jag hade det och att även få en inblick av vad jag har gjort och kanske vad jag borde ha gjort i vissa lägen men inget jag kan ändra på. Så egentligen borde jag blicka framåt och skriva om det som kommer att hända och sedan berätta hur det gick. Kan ju kännas lite smått, vad ska man säga, mödosamt och det är nog inte så bra i längden. Man försöker planera något som kan gå helt galet. Nä, jag kommer fortsätta som jag har gjort såklart. Men det kommer komma mera musik nu, konstigt att jag inte har skrivit om det som betyder så mycket för mig, visst några citat från texter har jag ju haft. I fortsättningen så kommer det bli mycket bättre, jag lovar, jag kommer att skippa citera hela låten och istället ta de bitar som är bäst och även få till en snitsig egenrecension av låtarna, i alla fall försöka.

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket på senaste tiden. Det har blivit mycket bilder och även om dessa säger mycket så hade jag själv viljat ha bra mycket mer text. Bilder säger mycket men de behöver inte alltid tala sanning. Dessutom måste ni förstå att det är mycket ironi när jag skriver, oftast i bildtexter, men det är den humorn som jag har. Har ju självklart inte bara den komiska avdelningen, vilket mina vänner säkerligen kan hålla med mig om, men ironi och sarkasm är den största delen vilket är en ganska spydig humor om jag ska vara ärlig, men jag som person är inte sådan och om jag är, säg till, det vill jag inte vara, jag har väldigt lätt för att ta emot konstruktiv kritik, "so bring it on".

Samt det där med musiken, det är sådan musik som jag har lyssnat på och det må vara gammalt, men det behöver inte betyda att man inte kan skriva om dem, så jag vill inte höra "det var ju längesedan denna låten/detta bandet kom, kan du inte komma med något nytt?". Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (Det påståendet vet jag inte om jag håller med om längre). Kommer kanske komma en sådan här grej redan ikväll, så fort jag har kommit hem från skolan.


Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Jaha, vad ska man skriva, Keep up the good work mate^^
Mer egna recensioner och mindre citat/texter anser jag! =D

2007-02-27 @ 19:07:27
Postat av: Mygga

Omg, du pratar om spydig humor. Fan är/har jag då? God damnit!

2007-03-01 @ 00:21:56
Postat av: Elise

Bra att du skippar tråkiga långa sångtexter.... :P orkar aldrig läsa igenom dem ändå XD. Sångtexter är ganska intetsägande om man inte hört låten liksom... och nej jag laddar inte ner de låtar du tipsar om... Något säger mig att om du även lyssnar på vissa "idoler" såååå jag litar i alla fall inte jag på ditt omdöme ;) hahaa

Men du kan säkert frälsa någon annan intet ont anande mupp med Erik Segerstedts musik ;) hihi Försöka går ju iaf! Tänk positivt ;)

Kraaamis

2007-03-01 @ 22:00:21
Postat av: Chrille

Mygga: Du skulle bara veta ;-)

Elise: Whoa! .. haha. Låter som om att om jag tycker Eriks musik är bra så ska jag inte yttra mig om det.

Har ni tänkt på att man sällan rekommenderar en bra butik till någon annan, men de3 "dåliga" butikerna kan man hur lätt som helst ta upp "Nej, handla inte där, de har ..." o.s.v.


Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback