Att vara men inte synas

Finns jag? Kan man vara "genomskinlig" för stunden, Frasse: "var är den "stora kärleken"", var är kärleken överhuvudtaget? säger jag då. Liksom "Hej här är jag som aldrig har haft en flickvän "på riktigt", för den gången i fjärde klass anser inte jag som en "riktig" kärlek. Jag må krossa hennes hjärta om så va fallet (om hon nu tar det så allvarligt och om hon ens läser den här bloggen).

Hu är jag egentligen? Det är en fråga jag hemskt gärna vill få svar på, inte från mig utan från er och en total ärlighet vill jag ha med, ingen ironi.

Oh simple thing where have you gone? Har all enkelhet försvunnit, jo visst, mer ansvar när man nu är "vuxen"
, jag hänger med, men vissa saker bör väl förbli enkla? Många frågor idag eller ska jag säga den här månaden? Vet inte om jag orkar skriva här så "ofta" som jag gör. Finns liksom ingenting att skriva om, och kom inte och snacka om att jag kan skriva om Jul/Nyår för det är lite sent nu va? Nyår möjligtvis men det finns inte så mycket att skriva om egentligen, för det är inte så stor skillnad på våran som andras.

Känns som om detta var/är ett av mina inte så ofta inkommande inlägg, men det känns som om de kommer komma allt oftare, tyvärr?

Ciao!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Oj, trodde inte det skulle komma en så "djup" blogg från dig idag, om jag ska vara ärlig!
Men det fick vi =)

Tänker inte svara på din fråga här, vill du veta vad jag tycker får vi ta det privat, anser jag.

//Kjam

2007-01-02 @ 20:20:04
Postat av: Frasse

Får först och främst be om ursäkt för att du från min blogg kände ingen det och var på "samma sätt".

Ska inte dra ut på det, men en sak är säker, kärlek finns in många, många former. Just "riktig" kärlek är väl den mest åtråvärda av dom alla, men kan ska inte tvinga fram den...den ska få komma av sig själv.
Sen vet du mycket väl att du är omtyckt för precis den DU är. Så kom inte här och påstå nåt annat. :)

2007-01-03 @ 00:06:37
Postat av: Elise

Jag tycker att du är rar :) *kram*

2007-01-04 @ 17:15:30
Postat av: Gunnar Nilsson

:o

Postat av: Chrille

Tobbe: Med tanke på att min blogg denna dag var så "djup" är att jag var tvungen att få ut dessa frågor/känslor på något sätt, det är djupare än vad man tror.

Frasse: Nej, gör för all del inte det, bara bra att du tog upp det. Fick en att fundera. För att så fort man undrar vart alla tjejer är så får man svaret "De kommer, jag lovar". Börjar bli väldigt trött på den kommentaren nu. För mig behöver det inte vara den stora kärleken, här räcker det med en förälskelse =) P.S. Gillar dig med ;) D.S.

Elise: Tackar och detsamma!

2007-01-05 @ 11:59:41
URL: http://elilasson.webblogg.se/

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback