Bokbeställning

Jo, så var det dags för månadens stora utgifter för mig, har precis beställt böckerna för Företagsekonomi A och det blev 826 kr sammanlagt, usch typ men det får jag väl stå ut med, har dessutom inte beställt alla böcker än, fattas 2 stycken, Filmkunskap och Rättskunskap, räknat att det blir ungefär 7-800 på dessa två också =) så lite pengar har jag allt kvar. Beställde linser idag med (äntligen), jao, men jag har inte haft råd att köpa dem innan bara så det så! xD

Haha, jaja. Idag har det varit Företagsekonomi igen coh det var la okej, mycket tjöt bara, från läraren då men det får man ju stå ut med så länge inte magen börjar kurra, haha, det är inge kul om den börjar göra det, hörs i hela rummet. Yeah, men det var nog allt för idag, inte mycket men alltid något =)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

haha, hörs i hela rummet? Hur högt låter din mage egentligen? ;)
Men håller med, jobbigt att inte äta när man är, just, hungrig!

2007-01-24 @ 19:13:19
Postat av: Big Sis

Hrm..dyra böcker?.. tradera? Blocket? Alla möjligheter finns, undersök dem
Pöss

Postat av: Chrille

Sis: jo, jag är väl inte dum ;-)

2007-01-25 @ 12:43:31
URL: http://elilasson.webblogg.se/
Postat av: Elise

Köpa böcker är fett tråkigt....

2007-01-25 @ 20:27:51

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback