Dagar

Ja, dagarna närmar sig för ännu en termin i skolan och jag har fortfarande inte tappat sugen, allt flyter på som det ska och förhoppningsvis kommer jag att gå ut med bättre betyg än vad jag hade i gymnasiet. Eller nä, inte "förhoppningvis" jag SKA HA, annars vet jag inte vad jag gör med dem där nere på Vux, så mycket tid som man har lagt ner. Dessutom sitter jag nu och väntar på de pengar som jag ska få från både jobb och csn, sudiebidrag alltså, så man kan göra sig av med de skulder man har för tillfället. Saras resa gjorde så att jag egentligen ligger minus på banken, men snälla kompisar som man har så får man låna, snälla och snälla, de får ju ändå tillbaka pengarna så de har ju egentligen inget att vara snälla för, kan väl vara det att de lägger ut pengar under en kort tid. Nog pratat om pengar, det är ju trots allt inte allt i världen, jag menar, de 250 jag lånade av Tobbe lär ju inte han dö av. Dessutom tror jag vi känner varandra så väl att han vet att jag kommer betala tillbaka dem =)

102877-55

Efter en någorlunda bra bild på mig så tänkte jag att vi skulle ha lite kul (för en gångs skull), precis som om inte helgen räckte eller hur? =) Men det är sagt att ett gott skratt förlänger livet men tänk om det bara förlängs med den tiden man skrattar. Eftersom jag gillar sport för det mesta så är det mycket sådant, men inte sådant med snyggast hit och bäst dit (möjligen bäst klant då) utan mer sådant som kan hända men "tyvärr" inte händer så ofta.

Ack, Patrik Stefan, vad håller du på med? Observera tiden
http://www.youtube.com/watch?v=RCWpE_cqnuU

Djungelboken i annorlunda tappning
http://www.youtube.com/watch?v=OWVSOvqlB_Q

Okej, detta kanske inte var så roligt ändå, det bästa var att jag inte hittade något roligt att posta, det får nog bli mer en impulsgrej nästa gång, svårt att söka på något bara så.

Fick ett jättespännande brev från min bank Nordea, deet var/är en översikt på mitt sparkonto, insättningar och så. 100:- i månaden är allt, alltså 100 x 12 på det kontot, men det ska ju användas till annat =) Men det är väldigt mycket "100,00" så det ser rätt så flum ut, believe me =).

Jag måste klippa mig med! Bah, kommer på det varje dag men tar inte mitt arsle till frisören och beställer tid, och ja, jag vet att man kan ringa men då rör jag bara på mig upp och ner för trappan i huset för att prata telefon i två minuter. Kanske blir en ny frilla men jag tvivlar på det, har inte hittat någon vettig som skulle kunna passa på mitt huvud. Det märker vi, går nog dit imorgon.

Imorgon förresten, då är det innebandy igen, och jag ska nog ta och göra ett inlägg om det denna gången, hur det kommer att bli får ni se imorgon eller på torsdag =)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Ge hit pengarna "ffffss" !! xD
Hur lyckas man? - Med tanke på hockeylänken.
Djungelboken var kul :P "VÄNSTERN!!" haha..

Natti~~

2007-01-16 @ 21:43:31
Postat av: Frasse

Oow! Våga utmana mig till snyggaste friss? Skall själv klippa och färga mig i dagarna nämligen. :)

2007-01-17 @ 13:41:28
Postat av: Elise

Du har rätt, det är en väldigt fin bild på dig det där :) Jag tycker du har cool frisyr på bilden, snyggt när det är lite ojämnt och spretigt *me likes*

2007-01-17 @ 18:33:19
Postat av: Chrille

Tobbe: Vilka pengar?

Frasse: Våga? Duh ... ;-)

Elise: Tackar, det värmer =)


Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback