Fredag



Tänkte göra en kul sak nu, ni som var med på denna kvällen ska skriva en egen "berättelse", kom igen nu, hur svårt kan det vara. Ni har ju själva upplevt den ;-) Jag kommer förstås att skriva, när ni har skrivit =)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Tja, varför inte?
Från första början var det ju tänkt att bara jag och chrille skulle ha en liten mys stund för oss själva, blev det så tro? Icke! Runt Kl 5 ringer Ola och frågar ifall han och Mathias kan hänga på.. Varför inte tänker jag. Längesen jag träffade mathias också ^^
Så runt halv 6 kom alla...trodde jag. Öppnade dörren och där står bara Chrille och victor som chrille släpat med. Vi kör lite "försnack" innan Ola och mathias kommer. Sen ska Victor helt plötsligt beställa Pizza ( Första bilden). Smart som han inte är (sorry victor ;P) så kommer han med den i en påse(!). Smaaaaaart..."INTHE!".
Jaja, alla hade då kommit och vi drog igång Wii-lirandet. Mathias var helt i extas och ville aldrig släppa kontrollen. Vi spelade igenom Wii-sports Tennis, Boxning, Bowling, Golf, Tennis igen och lite mer tennis. Och så höll vi på hela kvällen typ! Mycket underhållande!
Ja...jag ska låta bilderna tala för sig själva ;P

2007-01-21 @ 15:17:22
Postat av: Victor

Tja, det hela började ju med att jag åkte hem från jobbet. Hade precis gått av bussen nere i centrum och börjat gå hemåt när man möter tre mysko typer i gångtunneln under järnvägen. De tre mysko typerna var ju då Chrille, Ola och Mathias. Jag blev ju då meddragen. Kom hem till Tobias, klockan var visst halv 6 enligt Tobias, och då kom jag på att jag var hungrig. Så jag beställde pizza på telefon. Därefter stack jag och hämtade den och köpte dricka på samma gång. Som redan uppmärksammats skedde ett litet misstag med pizzan, men jaja skit samma. Sånt som händer ;) Den var iallafall god, hum, ganska god då. Sen så fick man testa wii då för första gången. Det var ju faktiskt lite smått ansträngande får man säga. Även smått livsfarligt att stå i närheten när nån spelade, mathias var nog den som var mest farlig. Lyckades (nästan) slå chrille i baseboll också! :) Det var en helskoj kväll tycker jag!

Ändra inte för mycket här nu bara ;)

2007-01-21 @ 19:39:52
Postat av: Elise

Aooooooooo vilka sjukt snygga planscher som syns i bakgrunden *stirrar intensivt* Är det Tobbes eller???

Åhnej, känns som om jag börjar bli ett anime-fan :O
Sailor Moons fel :P Måste kolla på avsnitt 79 nu bara för det XD

2007-01-21 @ 19:53:16
Postat av: Frasse

Jag vill också vara med! :(

Elise, jag hoppas du skojar? Don't turn to the dark side!

2007-01-21 @ 20:45:42
Postat av: Chrille

Elise: Tobbe ja, ska ni gifta er nu eller? xD

Postat av: Elise

Chrille: Nä men jag kan gifta mig med hans plansch ifall den är singel ;) höhöö

2007-01-22 @ 19:11:32
Postat av: Chrille

Elise: Han har flera, 3 om jag har rätt, vilken ska jag fråga?

2007-01-23 @ 10:08:17
URL: http://elilasson.webblogg.se/

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback