Fredag

Jahopp, då har man införskaffat GoW för en billig peng då, känns störtskönt att äntligen ha ett "speciellt" spel till 360' n. Detta ska spelas när jag har tid =) Riktigt roligt spel.

Fredagen annars har varit superduper, har varit på skitbra humör hela dagen ochd et är helt underbart. Allt blir så lätt och ingenting är tråkigt, det blir vad man gör det till. Har egentlinge inte tillägnat dagen till mycket men jag kan ju försöka skriva en liten historia om dagen i kort då =)

Jao, dagen börjar med skola klockan 8:30, Företagekonomi igen och jag ska inte gå in vidare på det eftersom jag anser det inte så intressant för er läsare. Så efter skolan då så åkte man in till staden och kollade omkring lite, lite kläder, lite spel, lite musik och lite mer spel (ja, jag är en spelnörd =), "Tv-spel pappa, tv-spel" - "Livet i 8 bitar") Därav jag hittar Gears of War då för ett billigt pris, begagnat och hälften så dyrt som det kostar nytt. Bussen tog man hemåt vid ett-tiden coh gick av vid centrum för att promenera vidare uppåt hemmet. Värmen låg på rätt så bra med så den halsduk jag hade på mig fick jag ta av mig för annars hade man smält bort.

När man väl var hemma så låg det rolig post i brevlådan, bara till mig, helt otroligt. Ett avi (skolböcker), ett brev från PC-Gamer om att "Du har glömt att förnya din prenumeration", yeah right, och ett paket med min nya linsvätska i, så nu fattas bara linser =). Tänkte ju att det var bäst att hämta ut böckerna på en gång och fick med mig pengar för att handla juice och smör. När jag ska hämta ut mina billiga böcker så står det på avin att paketet kommer efter 16:00, börja läsa innantill kanske? Jaja, skulle ju ändå handla så.

vandrar tillbaka hem och ställer in i kyl o.s.v., får även höra av min fader att han gillar hur jag är just nu, bara allmänt glad och skrattar åt det mesta. Håller nog med, har en mycket mer positiv känsla nu för tiden och det är ju bra ^^. Efter detta så gick jag ner med mitt spel ett tag, sedan var det käk, sedan var det plugg. Efter ännu en stund så skulle jag till Systemet med far min och köpa sprit för morgondagen som ska bli helt underbar den med, mycket som är underbart nu =)

Och nu sitter jag här, igen, som alltid och bloggar för er (och mig själv) om allt och inget. Ta tillgodo de härliga naturvinter bilderna jag tog igår =)

Ha det gött allesammans !!!!

"Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do"


Kommentarer och annat trams
Postat av: Chrille

Säga vad ni vill om vintern, men det är väldigt vackert med snö =)

Postat av: Frasse

Trevligt dag. Ska jag börja på samma vis? "Han vakna, han åt, han flumma, han sommna - The end!"

Kalas bilder, men urk åt snö, slask och annat otäckt som medföljer!

2007-01-26 @ 18:04:03
Postat av: Tobbe

Otroligt läckra bilder måste jag säga! Dom har du verkligen lyckats med =)

2007-01-26 @ 18:53:31
Postat av: Elise

Jag är glad att du är glad :)

2007-01-26 @ 20:37:27
Postat av: Victor

Låter som en skoj dag. Snygga bilder också!

2007-01-28 @ 12:15:21

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback