Love it!

Ja, det senaste nu har jag haft en otroligt glad känsla om att skriva här, det har ju blivit en del denna veckan bara. Har väl en bra syn på livet just för tillfället och tar dagarna som de kommer =) Sen all den positiva feedback som jag har fått från alla vänner och syskon gör ju saken bara bättre. Är egentligen för trött för att skriva här nu men jag kan faktiskt inte låta bli, har en fantastisk skrivglädje nu och det är jag glad för. Detta är ju sådant man inte kommer komma ihåg, men som man kan se bakåt på. Är lite osäker på när jag började skriva i bloggen nu men jag skulle chansa på någon gång i augusti, rätta mig om jag har fel, för all del, detta handlar ju trots allt om er med, för det mesta i alla fall =)

Dagen har varit bra, har haft ett litet snack med min fader om jobb och så, att jag inte "tar åt mig" mer i detta, men jag tycker det är svårt, ta inte detta på fel sätt jag vet mycket väl vad det innebär så ingen djupare diskussion på det, och det flesta vet ju vad jag vill och hålelr på med. Om inte så ska jag berätta att jag kommer plugga nu denna vårtermin ut och samtidigt söka de jobb som är kompatibla med helger och så, samt att jag ska söka till lärarhögskola, ja ni läste rätt, den blyge men väldigt sociala Chrille ska bli lärare när han blir stor, *rättare* sagt inom Matematik, vilken årskurs och så har jag inte riktigt bestämt, men gymnasiet för Matte A+B är nog inte helt omöjligt. Tillbaks till farsan och jag. Fader fick in en lite väl hög ton, han blev arg helt enkelt och bråk som jag hatar springer jag såklart in i päronens sovrum och grät en liten skvätt, kan ju tillägga att bråk i vårat hem förekommer VÄLDIGT sällan, om man nu kan kalla detta bråk då. Men det är inte så lätt för mig som inte vet riktigt vart den gränsen går. Efter en stund kom fader in och förlåter sig, fel tillfälle att bli arg i sa han kan ju även tilläggas att Ola var hemma hos oss samtidigt. Jag förlåter honom och vi reder ut det ganska bra.

Senare på kvällen så vart det hockey, Frölunda - Malmö, Ola hade kommit tillbaka från stan och han hade dessutom köpt mackor och dricka till hockeyn. Matchen gick bra, 5-3 till Frölunda och de hade ett rejält tryck de sista 10 minuterna av andra perioden och det var en riktig rolig tid att titta på hockey på. Men Frölunda tappade 5-1 till 5-3 på riktiga markeringmissar. Men men, vad gör det, vi vinner ju =)

Imorgon ska jag till Tobbe i alla fall och vi får se om det kommer något inlägg då, kan ju hända att jag skriver något på dagen innan jag går ner till honom =)

Ciao !

"The fan blades on the ceiling spin but the air is never cold"

102877-57

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anonym

Lärare? Hmm det var oväntat :) Skulle inte du plugga till spel-utvecklare eller nåt? Har för mig att jag läst det här till och med... Annars kan jag verkligen rekomendera att flytta till en annan stad och plugga, så sjukt kul att verkligen börja om på alla håll. Men lärare blir säkert bra det med.... det kan du ju plugga här i Växjö förresten... ;) *hint hint* Haha :) Nää men jag har vart på ett par "lärar-studentfester" Roliga människor det dära :)

Bråk är förresten inte farligt! Då händer det iaf nånting :P Fast jag är förstås väldigt rastlös, tycker det är typ roligare att käbbla än att inte göra nåt alls ;) hahaa

Kram

2007-01-18 @ 23:07:33
Postat av: Chrille

Elise (Antar jag =)): Ja det stämmer bra det, men efter en funderare så blir det nog lärare ändå, vart vet vi inte än ;-)

Postat av: Frasse

Intressant inlägg. Ska ju själv bli åt lärar hållet. Personligen tror jag dock du skulle göra dig bättre som spel-utvecklare, har själv en bekant nu som genom sitt intresse sitter i Linköping och bättrar på och utvecklar GRAW.

Sen...vad i hela världen har bilden med det hela att göra? Snurrig? :)

2007-01-19 @ 19:57:34
Postat av: Victor

Lärare är säkert bra. Linköping är säkert bra, känner en där.

HUm, bråk är inte heller bra serru,. bra de löste sig.

2007-01-19 @ 21:43:15
Postat av: Groupie

Shit happens. Btw erkänn att du tyckte om min baugett ^^

2007-01-21 @ 16:27:30
Postat av: Victor

Kass redigering på min kommentar! ;)

2007-01-21 @ 19:42:43

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback