Måndag - Första skoldagen för året

Yes, så är det, och första lektionen för iår var Företagsekonomi A där jag hittade en gammal bekantskap, nämnligen Fredrik som har gått som dagbarn hos min moder så det var lite nostalgi nästan över det, var ju dock inte så jättelengesedan jag träffade honom men ändå. Lektionen för övrigt var väl ingen speciell så men det var ju såklart introduktion och man ska såklart berätta om sig själv och så, och det gick ju bra så. Efter detta drog kursen igång och jag har redan fått läxor, kursen går dessutom bara till vecka 9 så det är en ganska intensiv kurs då den egentligen ska göras på en eller två terminer.

Skolan startade klockan 13:00 och gick fram till 15:00 med en liten paus på 10 min, efter detta så gick jag till min frisör och beställde ny klipptid, onsdag nästa vecka klockan 12 blir det av, hur det blir är en annan sak, det återstår att se =)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Gör någon fräck frisyr nu ;P

2007-01-22 @ 18:49:12
Postat av: Anonym

... ja, gör en som är lika fräck som den snygga frisyren du har på din fina bild ^^ *fniss*

2007-01-22 @ 19:13:47
Postat av: Elise

ah, svårt att komma ihåg att skriva mitt namn :P

Vad berättade du om dig själv på intron förresten? Nu får du avslöja allt! xD

2007-01-22 @ 19:15:11
Postat av: Elise

"Hej jag spammar din blogg!"


hahahahaaaaaaa *retas*

2007-01-22 @ 19:16:16
Postat av: Chrille

"Christoffer Eliasson, gick på Hulebäck för ett år sedan och är här för att läsa/läsa upp betyg för att sedan gå vidare på högskola", typ =)



*Spam*


Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback