Woah!

Nu blev ni allt paffa va? "Har jag kommit rätt nu?" =) Jarå, ni är fortfarande på den dära sidan med massa flummiga inlägg om frisyrer och tv-spel, så ni kan ju lika gärna bara sluta läsa och kryssa ner på det där förbannade vita krysset i den också så förbannade röda rutan längst upp till höger i det fönster som du har uppe nu. Det var nämnligen så att jag "råkade" (argh!) trycka bort ett fönster när jag hade skrivit de inlägget om Wii-kvällen i fredags. Så allt försvann och Tobbe fick ta emot aggressionerna på MSN. Men som tur var hade jag kopierat det mest av inlägget så det var ju bara att klistra in och fortsätta där man hade slutat då, som tur var var det inte så långt ifrån slutet och det blev ju bra till slut, eller?

Såg nu att kommentarerna såg jobbiga ut och det är nog inte mer än en vanesak att skriva/läsa det nu, kommer att behålla den här stilen nu i någon vecka kanske, sedan blir det över till den som jag hade förut, den snyggaste enligt mig, stilren.

Jaja, "shit happens". Sitter nu och väntar på min lektion som börjar klockan 17:00, Operativsystem heter den och jag tror ni förstår vad den kommer att handla om =)

Thats all from me for now!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Chrille

Haha! Ser att vissa bilder är lite flum med den här layouten. Men som sagt, kommer inte att ha den så länge, mer som en avlastning =)

Postat av: Tobbe

Avlastning? Nu får du allt förklara! Gillar också den andre layouten bättre! Byt byt byt!! :P

2007-01-24 @ 19:12:03

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback