CSI och Zingo

Lördag som ingen annan, ungefär. Måste nog säga att gårdagen var en av de tråkigaste lördagarna jag vart med om på länge. Sällskapet var det inget fel på men aktiviteten kunde ha varit bättre. Det blev i alla fall god mat (kan man lugnt säga). Men senare på kvällen blev det "bara" CSI och en sen repris av Så ska det låta. Blev inte roligare än så, kan tyckas roligt för vissa men jag tyckte det var sådär kul. Titta på tv ska man göra själv eller med familjen, tycker jag (!). Är man några stycken så ska det inte behövas någon tv, om man inte har bestäm att man ska kolla på film då. Sen kan det ju vara att det var fel på mig just denna dag, vem vet, för sent att ändra på nu i så fall. Bättre lycka nästa gång!

Ciao!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Mygga

Finns där att säga. Better luck next time!

2007-03-05 @ 12:56:19
Postat av: Tobbe

Jag vet varför du kände som du kände!
Du saknade mig :)
Nawww! =)

2007-03-06 @ 18:52:35
Postat av: Groupie

Frass: "Better luck next time!" The same goes for you lame ass.
Tobbi: Alla saknade dej den kvällen, Victor grät, Chrille satt och dunakde i huvudet i väggen, Frass låg i sängen och väntade på dej och jag... ja jag har snart en hel bok med mörk poesi om dej!

2007-03-07 @ 15:16:41
Postat av: Groupie

Mina inlägg blir bara värre och värre...

2007-03-07 @ 21:56:08
Postat av: Chrille

Inte bara det .. de förökar sig =D

Postat av: Victor

Jo, lite småsegt var det kanske. Men inte helt tråkigt inte :)

2007-03-08 @ 17:57:09

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback