Nytt, allt är så jädrans nytt

Ny layout, ny design, nytt upplägg och en ny vad ska man kalla det, moddsystem, dvs där jag lägger upp bilder, skriver inlägg och så vidare. Snabbare möjligtvis, vad vet jag. Men det känns enklare och snyggare så det är väl en fördel om man är en så förvirrad människa som jag antar jag.

Sitter nu och väntar på allt folk som ska komma hit. Nån är sjuk och kanske ska komma, en annan är påväg just nu i en av västtrafiks bussar. Vi ska (förhoppningsvis) äta gott och vara allmänt vanliga, haha. Ni vet, att umgås, skratta, prata och allt det där som följer efter. Lite tråkigt att kameran inte har varit  igång så mycket de senaste. Sista gången den var på var på min födelsedag förra veckan, alltså 11-12 dagar sedan. Kanske kan komma igång idag? Men tar vi kort i mitt rum så kommer ni undra vad jag är för en människa, är enormt stökigt här inne för tillfället, får ta en dag nästa vecka och göra något åt det. Jaja, chop chop! Back to reality, fixa och dona nu igen.

Hoppsi !

Kommentarer och annat trams
Postat av: Victor

Inte stökigare än mitt rum ändå :P

2007-03-03 @ 17:26:32
Postat av: Anonym

haha :)

2007-03-03 @ 18:09:32
Postat av: Mygga

Intressesmurfen trallar igenom... Intresting! :D

2007-03-04 @ 00:35:26

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback