Hmm

Efter en stor efterkänning om hur den här bloggen ska fortsätta så har jag nog kommit fram till att det kommer att komma mycket mera recensioner nu, eftersom efter det jag har skrivit nu har jag fastnat lite för detta. Sen visst kan man tröttna på att skriva för en stund men jag kommer ändå att fortsätta. Tar det för lång tid så får ni skälla på mig. Ska väl även försköka med att få in lite filmrecensioner med. MEN, ni får inte komma och säga att spelet/musiken, plattan/filmen är gammal, det vet jag väl så väl själv menar jag. Filmer kommer nog ligga i "gammalt" eftersom jag egentligen inte är så hyperintresserad av dem (som de flesta vet). Men jag ska göra goda försök till att göra recensionen bra och att inte reta upp er för mycket om jag tycker filmen är dålig.

Men som sagt, spel och musik kommer det förmodligen komma mest utav eftersom det är det jag håller på med på min fritid, i ensamheten det vill säga. Men grabbar, vi måste ju ordna en tvspelskväll snart, det var ju ändå ett tag sedan. Vart vet jag dock inte men det spelar för mig ingen större roll men det var faktiskt längesedan vi var hos mig, Mario Kart 64 populärt fortfarande?. Nä men självklart finns det andra spel här med =). Så, hör av er om ni vill hitta på något snart, jag är i alla fall sugen!

Well, iväg för att kolla om man har något i hyllan att skriva om!

Ciao!

image213

Kommentarer och annat trams
Postat av: Mygga

Låter som en plan, glöm fan inte ta med PC-spel nu då! ;)

Ang. grabb-kväll väntar jag tålmodigt på att detta snart dyker upp, låt det inte dröja för länge till. :)

2007-05-11 @ 13:53:44
Postat av: Chrille

PC-spel kommer, du behöver inte oroa dig. ;-)

Grabbkväll kan dröja för mig ett tag, ska upp till kusinernas land och härja nästa vecka. Men veckan därpå så kan man ju hitta på något.

Postat av: Tobbe

Tvspelskväll? =D Jag är på! Det vet ni;)

2007-05-11 @ 23:13:31
Postat av: Mygga

Haha, okej, hoppas du får så kul då. :)

Ja fan, hör av er!

2007-05-12 @ 02:30:25
Postat av: Victor

Självklart får vi hitta på nåt skoj snart :)

2007-05-17 @ 15:10:16

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback