Hoppsan

Jag måste erkänna att jag har varit enormt dålig på att få med vad som händer i livet nu det senaste. Men ska vi tta det kortfattat så är det kaninfester, jobbsökande och en hel del korttagande. Var ju ute på Tjörn bland annat och här kommer det några bilder därifrån.

image234
image235
En av mina absoluta favoritbilder med min kamera ^^ Synd att håret liger så konstigt bara =P

image236
image237
image238
image239

Fint eller hur? =) Var grymt skönt att komma ifrån "ljuden" här hemma. Ja, som sagt, inte mycket som händer, eller ja, inget ovanligt som händer, förutom kaninfesterna då. Men jag ska nog göra ett mer utförligare inlägg så snart som möjligt.

// Chrille

Kommentarer och annat trams
Postat av: Mygga

"Kaninfester"? Come again. Helvetiskt att min kamera är out of function!
Nåja, får väl uppdatera jag med snart... fast blir mycket Sara då... hihi.

2007-05-27 @ 19:21:42
Postat av: Tobbe

Vackert mister_kort_tagare ;P

2007-05-27 @ 19:48:06

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback