En Fredag i Kungsbacka

Ja, då var det då dags med den dära träffen med Anna. Och det gick inget annat än bra, var väl lite kallt och inte så mycket att göra i blåsten men jag hade kul ändå =D. Jag som typ aldrig åker tåg var rädd av att jag skulle gå på fel, men det lugnade sig när jag såg att Västtrafiks enda tåg ifrån Mölndalsbro tog sig till just Kungsbacka. Så oron gick över där, detta var också det som jag var mest nervös över, vet inte varför men kände mig hur lugn som helst när jag gick av tåget och begedde mig mot personen jag skulle träffa, Anna. Så sa "hej" och sedan så vill jag nog lova att munnarna gick i ett, det var ingen "pinsam tystnad" i alla fall =)

image251


Vidare gick vi då mot Kungsmässan där första destination var EB Games där jag skulle få frågor om spel, men det var inte mycket frågor som dök upp och där stod jag i all den nostalgi som uppstod. Vidare gick vi, runt i det köpcenter med "tjejbutiker" som fanns kvar (enligt Anna). Sen bar vi av till torget där jag gick på systemet och så fastande vi ett bra tag på Åhlens med massa roliga saker, tänk va de hittar på. Efter det så gick vi till den "heta" parkeringen vid stationen där jag fick se hennes bil och vi fastnade vid ett cykelställ och pratade till vi blev törstiga och pratade efter det att vi hade köpt dricka på Pressbyrån, ända tills mtt tåg kom och Anna var tvungen att åka hem.

image252


Sen på kvällen så åt jag en supergod krabba och några kräftor. DET var mumsigt ^^

image253
P.S. De målade om räcket i MöLNLycke D.S.

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anna

hahaha! "den "heta" parkeringen vid stationen" - den äger! ha det kul ikväll Christoffer! Fasen va bra kortet blev på dig, btw^^

Postat av: Marita

Hej Christoffer! Hittade din blogg och ser att du bor i Kungsbacka. Vår webbsida, Kungsbacka Online vill gärna ha fler bloggare. Titta gärna in och hör av dig om du vill blogga hos oss. (www.kungsbackaonline.se) /Hälsn. Marita

2007-09-29 @ 21:24:47
URL: http://www.kungsbackaonline.se
Postat av: Frass

Meh. Vad är detta, du har med dig kameran men INGET kort på självaste "träffen". Syndigt nästan ffs! :)
Lät som en hel grejt träff det där, mitt i när jag jobba som hårdast :P.
Och btw Marita, läser du bloggen... bor han INTE i Kba.

2007-09-30 @ 00:33:15
Postat av: Victor

Låter som en trevlig dag där nere i Kungsbacka, kan det till och med vara en kungsbacka soptunna som är med på fotot? ;)
Snygga foton också, gillar det med stop-knappen, häftigt! :P Den där Marita verkar vara lite ute och cyklar :P

2007-09-30 @ 10:39:06
Postat av: Chrille

Tack Victor, enda som reagerade på bilden med stop-knappen haha ^^

2007-09-30 @ 11:45:31
URL: http://elilasson.webblogg.se/
Postat av: Anna

Frass: Du har väl sett kort på mig innan! :)

2007-09-30 @ 16:55:45
URL: http://stardoll.blogg.se
Postat av: Frass

Sant, men inte "in action". En helt annan sak! :)

2007-09-30 @ 22:13:16
Postat av: Anna

Christoffer jag tänkte också på fotot med stopknappen juee :P

2007-10-02 @ 01:15:35
URL: http://stardoll.blogg.se

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback