Kommentarkaos

Jag undrar jag, om inte "Kommentarkoas" är ett milt uttryck, fullkomligt exploderat med sådana. Kul att ens blogg har blivit ett community. Denna vecka då, ska ägnas åt att ta sig ner till arbetsförmedlingen och anmäla sig, åka in till sta och anmäla sig för intensivkurs för körkort vecka 41-42 och att förhoppningsvis (!) träffa Anna, vilket vi har haft otur med att inte göra de senaste gångerna. Men helst innan du flyttar Anna i alla fall.

Men just nu sitter jag här och väntar, på vad vet jag inte riktig men det är ju i alla fall innebandy imorgon och det är ju i alla fall något värt att vänta på, blir nog arbetsförmedlingen imorgon med, känner mig nästan lite utanför när alla har jobb nu (du är ett undantag Victor ;-)).

Inge långt inlägg men kände att det behövdes

Ciao! ^^

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anna

NU ÄR DET DAGS! Snart får vi ses! :D

Postat av: Victor

Vi får bilda klubb! "De utan jobb"! ;)

2007-09-11 @ 16:26:12
Postat av: Tobbe

Längtar med till imon ! ^^
Det är väl på tiden med körkort kanske ;) :D
Och jag håller tummarna att ni får träffas! ^^
Du behöver inte göra långa inlägg, dessa räcker gott och väl :P

2007-09-11 @ 18:17:35
Postat av: Anna

hallå - jag vill också längta till imorgon. när får jag vara med och vinna bandy? :)

2007-09-11 @ 22:53:56
URL: http://stardoll.blogg.se
Postat av: Chrille

Jag kan springa med kamera på huvudet och ge dig filmen sedan så kan vi låtsas att du var med =D

2007-09-11 @ 23:00:21
URL: http://elilasson.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha. ja det var en bra lösning! :) eller så är jag själva.. bollen? :) då är jag med heeela tiden!

2007-09-12 @ 00:15:02
URL: http://stardoll.blogg.se
Postat av: Chrille

Victor: Jo ^^ Vi får göra det

2007-09-12 @ 10:33:15
Postat av: Tobbe

Haha, ska du vara bollen, anna? Känns som att det blir lite fuskigt då, för dom som inte är med i Chrille´s lag alltså ;P

2007-09-13 @ 20:15:45
Postat av: Anna

Då får du väl se till att vara med i Christoffers lag då! Svårare än så är det inte för dig lille Coffan!

2007-09-13 @ 22:26:42
URL: http://stardoll.blogg.se
Postat av: Anna

Oj.. haha menar tobban :P

2007-09-13 @ 22:27:34

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback