Minneslucka

Ja, en minneslucka har jag just nu, för jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva om, och det var senast igår jag tänkte på det, har jag blivit dement? Vid 21 års ålder? Eller så är det så att man har förträngt det till en bättre eller annan tid, vad vet jag?

Aja, innebandy igår i alla fall och jag var först tveksam till om jag skulle vara med, har nämlingen fångat till mig en mindre förkylning som är tillräckligt störande för att nästan inte kunna somna när man väl lägger sig i sängen. Så den träningen var slitsam, men jag lyckades bra ifrån mig ändå och inte en match förlorad. Efter detta så for man hem för att se den sista kvarten av Idol i Borlänge. Men det var väl inget speciellt tycker jag, inte av det jag såg i alla fall. In i duschen och sedan datorn för att se om Victor var online, vilket han var med, han hade till och med skickat några meddelanden. "Hellojsan" (eller något liknande) och "Innebandy var det ja!". Så snackade med honom ett tag tills han skulle ringa datasupporten för bredband och telefon (ask him about it). Vi skulle spela yatzy med, men snillet kom på att han skulle lämna in något så han gjorde det innan han ringde support, så jag och Anna, som hade kommit hem från jobb under tiden, startade spela. Dock har jag för mig att det inte gick så bra för mig (kanske är här min minneslucka börjar?). Men Victor kom till slut och vi hade en trevlig stund, igen.

Idag så ska man iväg på Fansday på Skandinavium för att se Frölunda hålla på med lite allt möjligt, käa mat och kolla runt. Ska bli kul, kanske skriver om det mera sedan. Just nu så väntar man på att tiden ska gå, ska imorgon gå till bilskolan och fixa bokning, eller så kanske jag ringer, beror mest på hur jag mår och om jag har lust.

- Ignorance is for stupid people, think about it ! -

Famous Last Words - My Chemical Romance

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anna

Nej, det gick inte så bra :P jag vann^^ Men tack för en god match! :)

Postat av: Victor

Det var en skoj yatzymatxh! Datasupporten löste såklart inget, skulle bara skicka tekniker istället. Mycket lyckat. Men det var trots det en löyckad kväll trots förlusten. Skit vad inte rättstavat det blir. Jaja.

2007-09-14 @ 23:14:13
Postat av: Victor

Var ärru? Vill spela yatzy nu ju! ;)

2007-09-14 @ 23:19:21
Postat av: Chrille

Victor, hur mycket har du druckit? ;P
Anna, du får alltid vinna ^^

2007-09-15 @ 00:31:53
URL: http://elilasson.webblogg.se/
Postat av: Victor

Haha, nej så farligt mycket var det faktiskt inte. ;)

2007-09-15 @ 11:16:14

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback