kärlek

Detta har klivit in i mitt liv nu, en varm känsla som man bara vill ha mer av. Att bara umgås med den man älskar. Det jag finner skumt är att vi egentligen inte kännt varandra särskilt länge, men det kanske inte behövs, speciellt inte när det känns såhär, så gôtt. "Vi" har träffats tre gånger nu och det är helt underbart, längtar så förgrymmat till nästa gång. På lördag. Usch va långt det är dit.

Fick även en grym fråga idag. Trodde verkligen inte att hon skulle fråga det, men är glad att hon gjorde =). Hennes fråga var om JAG vill följa med henne på studentbal den 26 maj och jag kunde såklart inte annat än att tacka ja. Så jag är tyvärr uppbokad då gott folk, men oroa er inte, det är en måndag =) Himla kul kommer det bli i alla fall, är ju egentligen inte mycket för kostym men vad gör det när jag får vara med världens gulligaste människa?

Alla vänner, ni är bäst! Forever! Bara så ni vet och våga inte tro något annat!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Jag är så himla glad för din skull va :) Hoppas det håller!! =)

2008-04-08 @ 20:58:37
Postat av: Kanelbulle

"De va la gött, de va la göttigt! De va la gött..." ;)

2008-04-09 @ 17:14:12
Postat av: Anonym

Good for you

2008-04-09 @ 17:21:47
Postat av: Chrille

Är det för attityd? Skärp dig! *borttagen kommentar*

2008-04-13 @ 23:20:33
Postat av: Frass

Yttrandefrihet? Ärlighet nämns oftast som det man vill höra, nu fick du det.
Du är ärlig mot mig, varför kan inte jag vara det mot dig?

2008-04-14 @ 00:23:57
Postat av: Chrille

Man kan väl vara ärlig på ett "snällare" sätt i så fall eller säga det direkt till mig

2008-04-14 @ 10:47:30
Postat av: Anna

Men! Varför så griniga!?!?


Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback