Känns bra nu ..

.. eller inte alls. De flesta av er vet ju redan att min dator är paj och därav har jag inte kunnat chatta med mina favoriter. Detta har jag tröstat mig med att sitta framför Xbox:et lite mer istället då jag har tagit mig tid att varva en del spel igen, dock på den svåraste nivån. Men igår kväll/natt när jag kom hem från Tobbe så hände de förskräckliga. Under en coop session i Guitar Hero 3 online så blir bilden helt svart för en stund sedan var det små vita myror som sprang omkring på skärmen. Inte mer på det tänkte jag och startade om konsollen men problemet kvarstod. Har även kollat på våran fina platttv häruppe men där är det samma problem, både med scart, s-video och de dära "gul vit röd" kablarna. inte mycket att göra åt dock då de enda kablar som återstår är komponent. Men våran tv är inte så avancerad så att de uttagen finns.

Sånt är livet just nu tydligen och det är väl bara att acceptera, som tv-spelsnörd jag är. Får återgå till Nintendo 64 och Ps2.

image196

Kommentarer och annat trams
Postat av: Frass

Hehe. "Dancing ants" känner man inge. Men det är väl bara at lämmna in?
Sen är det så med tekniska prylar, rätt som det är slutar dom fungera. Tought shit! :)

2008-02-10 @ 20:42:50
Postat av: Chrille

Frass: Ja helt klart.. ska lämna in den i veckan hade jag tänkt .. men vart? Har inget kvitto eller så på den. Boxen är dessutom en av de första i Sverige.

2008-02-10 @ 23:33:18
Postat av: Tobbe

Segt! =/ Hoppas det löser sig bara! annars får du komma och lira hos mig xD

2008-02-12 @ 16:45:02
Postat av: Anna

Usch vad trist för dig! Allt bra annars?

Postat av: Victor

Du har otur med de tekniska prylarna för tillfället får man ju säga. Men lite gammalt hederligt nintendo64 är väl aldrig fel :)

2008-02-19 @ 09:54:38

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback