Lanedagar

Ja, nu sitter man här framför sin dator och väntar på att man ska sitta ännu mera framför datorn under helgen, det är nämligen "Tob-Lan" igen och denna gång har jag lovat Tobbe att inte glömma något som är livsviktigt för en dator för att ens fungera. Dock vet jag inte om jag kommer att överleva nätterna, men det återstår såklart att se men har försökt att förbereda mig genom att vara uppe sent de närmaste dagarna.

Just nu har jag "övertalat" Frass att komma och leka med mig innan vi far iväg till TobbuX's lya. Ska spela lite 360 hade jag tänkt så nu är han påväg. Uppdateringar kommer nog under helgen, när spelandet har lagt sig lite och man börjar få småtråkigt.

Tjenare!

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anonym

Vilken övertalning det var sen... ;)
Jävligt skoj spel annars faktiskt.

2008-01-12 @ 01:33:49
Postat av: Chrille

Visst fan var det! .. Får varva av det snart
;)

2008-01-12 @ 02:12:24

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback