Ring in, ring ut

image262

Dags för ett nytt år igen nu då. Nyårsaftonen var festlig med god mat och gott sällskap men kunde från min sida vara friskare. Satt nämnligen med feber i början av kvällen samt att min röst låter som om jag bara hade druckit whiskey dan innan, bara det att det gjorde/gör ont när man sväljer. Men ska inte beklaga mig över sådana bagateller nu utan jag vill istället önska er alla en riktigt god fortsättning. För er som nyår inte var en höjdare så har ni 365 dagar kvar att gottgöra er på, plus en dag till dessutom eftersom det är skottår iår.

Men som sagt, ha en god fortsättning på året!

Kommentarer och annat trams
Postat av: S A R A

tack dessamma hur har dt gångna året varit för dig då? kramen

Postat av: Victor

Jomen, tack desamma :)

2008-01-05 @ 13:25:49

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback