Strepsils

Veckan efter nyår har hittills varit förjävlig för min hals. Nyårsdagen kunde man knappt prata och veckan har gått igenom när man har sugit på jordgubbstabletter för att lindra smärtan i halsen, nej inte godis. Så man har fått veckan att gå genom att spela xbox och sitta med Photoshop stora delar av tiden.

Igår fyllde även min yngre syster 17, fick en massa prylar, en del Tokio Hotel grejer däribland biljett till deras konsert på Hovet i stockholm från päronen.

Ska även ta tillfället i akt och beklaga mig över att jag itne har skrivit här på ett tag, en rejäl svacka har fallit hela december och jag kan inte annat än att inte förstå vad som har hänt utan skärpa till mig riktigt ordentligt för så upptagen har jag inte varit.

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anna

Härligt att se att du är back on track! :D

Postat av: Frass

Välkommen tillbaka. Fick du gjort nåt snyggt i PS kanske? :)

2008-01-05 @ 12:37:37
Postat av: Mia

Ryck upp dig!

2008-01-05 @ 17:03:30
URL: http://miaeliasson.webblogg.se

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback