Dagens låt: All Ends - Wasting Life

En liten utstickare. Albumet 'All Ends' är hyffsat bra och de har tydligen slått igenom stort i Japan, ovanligt. *Ironi* Bandet är från Göteborg och spelar nått som man kan kalla "melodisk metall". Helt okej musik.



Kommentarer och annat trams
Postat av: Mia

Jag är depp, allt är jobbigt. Ville bara skriva av mig det , kan ju inte göra det på min blogg direkt - då fel folk läser den och det kan missuppfattas och allt blir bara värre. Hade personalmöte idag och jag vill bara kraäkas på en viss person. Jag kan inte tycka illa om folk, men låt oss säga så här då... jag och den nya sk butikschefen är inte direkt de bästa kompisar. Fy fan vad jag längtar till den dag jag kan säga goodbye to them!

Postat av: Chrille

Men syster! =(

2008-03-13 @ 23:26:32
Postat av: Tobbe

Jag förstår varför ^^

2008-03-17 @ 18:22:17
Postat av: Victor

Jaadå, nice låt!

2008-03-18 @ 22:59:23
Postat av: Jen

du har inte låtarna med all ends nedladdade va?
skulle vara jätte gulligt om du kunde skicka dom till mig på msn. eller något.

2008-05-01 @ 19:20:37
URL: http://jenstar.webblogg.se

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback