dagsläge

Ja så här mitt i veckan tänkte jag att det vore fint med att berätta dagsläget i mitt något enformiga liv. Problemet som jag hade i helgen, det jag skrev om, har löst sig och har Anna att tacka för detta. Hon tror nog att hon inte gjorde inte så mycket. Men det Du gjorde räckte. Tack!

Med det sagt så kan jag också säga att det snart kommer en ny spelrecension. Säger inte på vad eftersom det förhöjer oftast förväntningar då. Vill inte ha någon press på mig, som vi vet från en viss annan recension som jag inte ens behöver ta upp. Men nu har ni något att se fram emot. Annars flyter det enformiga på som vanligt och ska imorgon ner till arbetsförmedlingen om det intresserar någon.

"Musiken då? Du som är så bra på att hitta ny musik". Detta kom från en anonym på msn för några dagar sedan, då denna alttid brukade få musik från mig när jag höll på som mest. Detta har, tyvärr, avtagit lite grann då jag inte har organiserat mappar och filer i datorn och därav inte lyssnat på det eftersom de ligger i fel mapp. Dålig bortförklaring? Live whth it! Men det är sagt och gjort nu, så nu kan det hända att jag pluppar iväg något till någon någon gång. Var bara tvungen.

Ja vad finns det att säga mer. Hm, jo, senaste veckan har jag faktiskt ansträngt mig att spela gitarr och börjar nu på häng på det här med att flytta fingrarna Mellan ackorden. Att sätta mina långa fingrar på rätt band och sträng har inte vart några problem. Det är som sagt när man ska flytta runt de jäklarna på halsen som det uppstod smärre irritationer över att de inte lydde. Men nu så har man ju då kommit igång med det och fingerfärdigheten har ökat och musik börjar bildas. Dock i mycket liten form.

Det var nog allt jag ville ha sagt för stunden, ha de tills nästa inlägg kommer. Vilket är ganska snart, typ efter min frukost.

P.S. Neverstore om 2 veckor idag D.S.

Tillägg: Vile även tacka alla som läser bloggen! Börjar bli höga siffror nu. Synd att inte lika många hör av sig :)

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anonym

Klagar man på enformighet, så kanske det vore nåt att bryta på den?

Och en sak till... BYT FÄRG PÅ TEXTEN!

2008-03-12 @ 13:12:04
Postat av: Chrille

Mjaha, här är det någon "Anonym" som ska vara tuff :P Texten går inte att ändra på, men det kommer snart en ny design.

2008-03-12 @ 14:23:27
Postat av: Tobbe

Kul att det går bra med "gitarrandet" =)

2008-03-12 @ 17:20:40
Postat av: Anna

jag tyckte inte den anonyma var så tuff :P
Och ang helgen. Jag vill hjälpa! Skönt att jag kunde vara till hjälp Christoffer :)

Postat av: Frass

Jag är tuff!

2008-03-12 @ 21:27:40

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback