Tappat speed

Ja det var väldigt vad jag har tappat nu. Inte bra detta, men jag lovar att "Dagens låt" och allt annat smått och gott kommer att fortsätta. har nästan fått lust att börja skriva här igen. Så ni som tycker att det inte händer något, this ones for you.

Som bekant så hade min syster fest igår, festen gick fint utan att man behövde ingripa med något så den flöt på bra. behöver inte ta upp så mycket om detta, är ju trots allt hennes kväll.

Annars var det ju hockey där Frölunda spelade och vann med 3-1 över Södertälje. Bra/dåligt spel. Inget som tod ut precis.

men nu ska jag nog kolla och fundera över vad jag ska skriva om här senare, blir ganska kort här nu som ni ser. Har liksom inte så mycket att säga.

Ciao

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Dom vann nog för att ni var där ;P

2008-03-09 @ 15:00:53
Postat av: Victor

Nice med en vinst iallafall, ska bli skoj nu när det är slutspel på gång!! :)

2008-03-09 @ 18:48:17

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback