Underligt

Ja, är det inte underligt att den personen som man minst träffar dagligen, är den enda som kommenterar min blogg på nästan ett daglig basic. HAN vet nog vem han är men jag säger det ändå. Victor. Människan som nästan bara försvunnit i vardagen och är numer en MSN-kontakt, men ibland knappt det.

Hoppas allt går bra däruppe i fina Karlstad. Du är saknad, men det vet du ju. Att vi inte hittar på något roligare än att sitta på mitt rum och spela Guitar Hero är kanske lite klent. Men du vet ju hur jag är. Nu är det ju snart sommar dock, så det är ju bara att ta igen.

Vet att jag är dålig på att lägga kommentarer själv nu för tiden, men jag försöker så gott jag kan.

Har väl bara beslutsångest.

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anna

JAG kommenterar ju ffs! :P
Och vadå beslutsångest för att kommentera inlägg?

Postat av: Frass

Säger som Anna "vadå beslutsångest för att kommentera inlägg?"

Ett tips skulle vara att skriva om nåt som andra kan kan yttra sin åsikt om.

2008-03-02 @ 18:33:41
Postat av: Chrille

Vem har sagt ngt om beslutsångest för att kommentera inlägg? Såg att den låg fel så nu släpper vi det.

Frass: Jag ber inte om en värstingkommentar så att alla kan se hur duktig man är på att tänka och vara sig själv (även om det är bra). Jag menar man kan ju bara skriva "Lycka till" o.s.v.. Känns som om man har gått igenom det här förut.

Kanske ska göra så att man inte kan sätta kommentarer.

2008-03-02 @ 19:06:23
Postat av: Victor

Jo, du har ju blivit väldigt aktiv med inlägg på sistonde, det är ju skoj :) Saknar er alla där hemma också, känns som det var ett tag sen man träffade er. Och sommaren ja, det kommer bli nice!

2008-03-03 @ 23:03:24

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback