*Borta*

Ja, nu har jag sagt upp mitt medlemskap på Nattstad. Känner att den sidan inte kunde ge mig mer än det jag redan har fått, så det så!

Så vad händer idag? Ola ville att jag skulle komma upp en sväng, men jag vet itne, tror jag behöver lite tid att tänka på lite saker först. Så är det.

Väcktes även av min far imorse och fick reda på att jag ska jobba mellan 13:00 - 17:00, skönt värre. Efter jobb så ska jag förhoppningsvis hem till Annie på kvällen och på lördag ska vi in till staden och köpa skjorta och slips till balen innan vi åker til Mölnlycke.

Det är allt jag vet just nu, more to come hopefully

Kommentarer och annat trams
Postat av: Jen

Svar; Jag har dom låtarna nu, sjukt bra!

Postat av: Anna

Åh! Har du varit på balen ännu? :) Hur var det? (du som ogillar kostymer) ;)

2008-05-11 @ 22:24:49
URL: http://metrobloggen.se/stardollie
Postat av: Chrille

Anna: Nä ingen bal än ;) 26 Maj

2008-05-12 @ 11:01:08

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback