"Hektisk" dag

Eller ja, kanske inte, men hann fixa mer än vad jag trodde på den tiden mellan 12:00 och 16:03. Visst, fyra timmar kan man göra mycket, men ändå. Fick tvättat två omgångar, halvstädade rummet undertiden, duscha (och det var en långdusch denna gången, för att det var ovanligt skönt), handla två chiabatas, en paprika och dricka för överrasknings-picnic med Annie. Allt detta låter inte mycket för världen men tiden gick ändå och klockan 16:03 så befann jag mig på bussen in till staden Göteborg.

Väl framme så skulle vi mötas vid Nils Ericsson terminalen, och som bekant så är hennes mobil på lagning, men eftersom hennes buss var lite senare än min så begav jag mig till tidpunkten för att införskaffa mig en tidtabell så jag kunde ha en egen. Men icke, jag fick gå därifrån tomhänt och traska ner till RÖD Express mot Tahult och snällt vänta på bussen. Otroligt va tidexakta bussarna är där egentligen, nu kollade jag i och för sig på min egen klocka som i regel går lite före samt att tiderna är avgång och inte ankomst, men bussen kom prick 16:57 som det stod på tavlan.

Kram och puss så begav vi oss vidare mot Kungsport och Kungsparken där vi slog oss ner i solen. Fick sagt rätt så mycket med tanke på den lilla tid som har vart sedan vi träffades senast. Så vi satt och tjötade, åt våra mackor och njöt av det som fanns av solen i gräset. En "hektisk" dag som slutade mycket bra.

Ciao

Kommentarer och annat trams
Postat av: Anna

Åh, i detta fina vädret också! Christoffer! Fortsätt uppdatera nu!!! Bra, då säger vi så! ;P

Postat av: Anonym

Sött...

Sen vet alla att Röd Express är lite bättre än alla andra.

2008-05-08 @ 00:28:35
Postat av: Victor

Inlägg!!! Yay ;)

2008-05-09 @ 21:46:37

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback