Michael Jackson


Denna man, en blivande legend inom sång. Det är nästan som att han är det redan nu. Folk får säga vad de vill om hur han är, vad han har gjort eller inte gjort. Jag ser det inte så. Han har gjort så mycket bra musik under sin livstid så det nästan kompenserar det han har varit anklagad för, vilket jag jag inte tror på för fem öre. Men det är ju vad jag tror, jag lär ju aldrig få reda på sanningen så som alla ni andra. Men vill ni inte lyssna på honom för att han kanske har gjort det han gjort så kan jag förstå det, men samtidigt så få man se allt det goda han har presterat under sin livstid. Sedan all musik, ja det finns inte mycket ord, den är helt enkelt bra, så är det.

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Bra skrivet! Jag håller med dig till 100% :)

2008-05-17 @ 12:33:18

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback