Ramlösa!

Denna dryck är smått underbar. Man känner verkligen att det är mineralvatten, med bubblor i, det är nästan en viss järnsmak i det. Kall Ramlösa, med bubblor i, är verkligen värt att köpa om man behöver släcka törsten antingen om man bara är extremt törstig eller om det är varmt ute så man man bör dricka något. Ramlösa, med bubblor i, rekommenderas av mig. Denna utmärkta dryck går även bra att dricka istället för vanligt vatten om alkohol har blivit intaget samma kväll, om man vill ha något som smakar mer än just vatten, även om vatten är underbart gott det med, och livsviktigt, glöm inte det. Ni vet väl om att man minst ska dricka 1½ till 2½ liter vatten varje dag. Mängd har såklart flera faktorer, såsom kroppsstorlek och hur aktiv du är under dagen men även vad vädret har att erbjuda, är det varmt så svettas du naturligt bort en del utan att du behöver göra några större ansträngningar.

Värt att tänka på tycker jag då jag inte vill att ni ska gå omkring och må dåligt på grund av att ni har druckit för lite vatten eller inte druckit någonting alls, för det behöver ju inte vara nödvändigtvis vatten utan vill man lyxa till det så går det såklart bra med läsk eller en kall öl. Så skål, nu ska jag hälla upp ett nytt glas med Ramlösa, med bubblor i, till mig själv.

Kommentarer och annat trams
Postat av: Tobbe

Ursäkta mig men....What the hell? xD Försöker du göra reklam för Ramlösa eller vad? :P

2008-05-14 @ 16:22:09
Postat av: Chrille

produktplacering* heter det om det skulle vara det. Uppmanar bara folk att dricka i sommar, det är viktigt

2008-05-14 @ 17:15:10
Postat av: Chrille

tillägg: varför skulle det vara det?

2008-05-14 @ 17:17:55
Postat av: Tobbe

Jodå, det är allt viktigt, men varför just Ramlösa då? Kändes bara som du försökte sälja in det. Typ som att Ramlösa betalat dig för att göra reklam för dem.^^

2008-05-14 @ 21:00:13
Postat av: Chrille

Jag skriver om det för att det Är gott. Sedan om jag har lyckats att "sälja" det till det måste ha gått bra eftersom du stör dig åp det ;)

2008-05-15 @ 11:08:15

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback