Snopet

"När man för en gång skull begav sig upp sent på natten för att se lite av världens bästa ishockeyspelare avgöra vilket lag som ska bli världens mästare, så blir man lite besviken att ens lag ligger under med 3-0 efter två perioder. Pittsburgh var inte speciellt bra de perioderna igår, om det beror på nerovistet eller nonchalans eller om Philadelphia var grymt bra kan jag inte säga. I alla fall, efter dessa två bedrövliga perioder så bestämde jag och far oss för at bege oss till sängen eftersom vi trodde att de inte skulle hämta upp sig.

När man dagen efter hör att Pittsburgh hämtade upp till 3-2 så blev men både glad och besviken, eller inte besviken, men man tycker att de allt kunde gjort ett till när de ändå var igång. Glad var man för att man inte missade en seger, det var ju det jag ville se, samt en bra hockeymatch, det är ju ändå semifinaler. Det blev 4-2 i tom kasse till slut. Så nu står det 3-1 i matcher till Pittsburgh. Samma som populära Detroit Red Wings. Det är bara att hänga med, det är bra hockey."




Ja, detta skrev jag för någon vecka sedan men inlägget bara försvann när jag skulle publicera det, men nu är Pittsburgh vidare till final då de vann nästkommande hemmamatch med 6-0. Go Pens!

Kommentarer och annat trams

Kommentera och kritisera inlägget här:

Namn:
Kryssa här, ni slipper skriva i namn nästa gång

E-postadress:

URL:

Dina ord:

Halo 3 Service Record
Trackback